Логотип Мисленого древа

МИСЛЕНЕ ДРЕВО

Ми робимо Україну – українською!

НАУКА

ОСВІТА

ЛІТЕРА
ТУРА

Лист на сайт
Версія для друку
Стрічка новин (RSS)
Наука / Історичні джерела / Чорнобильська катастрофа у… / 1987 рік / Червень 1987 р. / 26 червня 1987 р. / На шляху до Славутича

На шляху до Славутича

Олег Урлапов, кореспондент прес-центру міського штабу студентських загонів

Попереду – третій трудовий

Стороння людина, яка б потрапила до нас в автобус, вважала б, що проходять випробування машини на спеціальному маршруті: грунтівка змінила асфальтову дорогу, потім почався гравій, бетонні плити, нарешті, просто пісок. На багатьох ділянках дорогу чи то прокладали, чи то реконструювали, і доводилося об’їжджати.

Вирішити проблему під’їзду транспорту до новобудов Славутича – сьогодні один із важливих напрямків роботи тих, хто споруджує нове місто енергетиків. Саме тут будуть працювати і два студентські будівельні загони, сформовані на базі Київського політехнічного інституту та держуніверситету.

Для перевірки готовності об’єктів до прийому загонів і прибули у Славутич представники міського штабу студентських загонів та тресту «Південзахідтрансбуд».

Загін політехнічного інституту «Фаетон» працюватиме (згідно з договором, укладеним БУ № 146 цього тресту), на під’їзній залізничній колії до котельної та промислової зони міста Славутича.

– Які саме роботи ми будемо виконувати? – уточнює комісар загону Вадим Голубок у заступника начальника управління Зиновія Івановича Федоренка.

– Баластування колії, – відповідає той і пояснює: під решітку із рельсів і шпал насипають гравій, потім колію вирівнюють і закріплюють.

Через півмісяця на станцію Неданчичі, де будується вузол товарної станції для Славутича, приїдуть 25 студентів першого курсу електроакустичного факультету КПІ.

– На тупиковій колії ми поставимо вагон для будзагонівців, – пояснює Зиновій Іванович.

– Купейний? – перепитуємо жартома.

– Ні, плацкартний, – каже він і, посміхаючись, додає: – Але плата за «проїзд» у ньому пільгова – ударна праця.

– Ще запитання, – говорить Вадим Голубок. – Будзагін буде працювати за власним графіком. Чи не вплине це на постачання матеріалами, на роботу механізмів і транспорту?

– Ні в якому разі, – запевняє 3.І.Федоренко. – Для вас виділяємо окремі механізми і транспортні засоби. Ми весь час по-діловому ставимося до організації роботи будзагонів. Адже це велика підмога нам. Та й вони працюють не гірше за наших спеціалістів.

…Перед від’їздом роблю знімок, щоб потім порівняти з іншим, який збираюся зробити у серпні. В об’єктиві – люди, вагони, дизельний поїзд і колія, що веде до Славутича.

Вечірній Київ, 1987 р., 26.06, № 146 (13061).

Попередня стаття | Перелік статей | Наступна стаття

Сподобалась сторінка? Допоможіть розвитку нашого сайту!

© 1999 – 2017 Група «Мисленого древа», автори статей

Передрук статей із сайту заохочується за умови
посилання (гіперпосилання) на наш сайт

Сайт живе на

Число завантажень : 45

Модифіковано : 26.10.2017

Якщо ви помітили помилку набору
на цiй сторiнцi, видiлiть її мишкою
та натисніть Ctrl+Enter.