Початкова сторінка

МИСЛЕНЕ ДРЕВО

Ми робимо Україну – українською!

?

Жителі Троєщини просять поради

О.Новак, кор.«Київської правди».

При слові «Троєщина» киянин неодмінно подумає про новий житловий масив, ще виник на східній околиці міста і приваблює дійсно новими архітектурними рішеннями. Що ж до назви (тепер вона, до речі, змінилась на «Вигурівщина»), то вона перейшла від однойменного села, частина території якого й була передана місту Києву для забудови нового житлового масиву. Інша частина села Троєщина, а це близько тисячі дворів, поки збереглась і територіально, як і раніше, підпорядковама Броварському району.

Це, так би мовити, для довідки. А тепер про суть справи, яку порушили в своєму листі до редакції жителі села Троєщина. Процитуємо кілька рядків, які, зрештою, передають зміст їхніх турбот: «…Нам би дуже хотілося дізнатись про дальшу долю села. Коли його будуть зносити – і чи будуть зносити взагалі? Чому до нас у село дуже погано ходить транспорт, автобус № 6 постійно забитий новоселами, які оселились на масиві Троєщина… Багато разів ми скаржились, але марно».

Ось такий зміст згаданого листа. Підписів під ним кілька, але й вони, як пишуть автори, не всі. Одне слово, лист колективний. Тому й відповідь редакції буде не комусь персонально, а всім тим товаришам, які підписалися і які готові його підписати.

Отже, по порядку. Як складатиметься дальша доля села Троєщина? З’ясувати це нам допомогли працівники обласного управління в справах будівництва і архітектури, які в свою чергу консультувались із своїми міськими колегами. Так ось, за генеральним планом передбачається і дальше розширення території Києва за рахунок забудови, зокрема і в східному напрямку – отже знадобиться для цього і площа, яку займає залишена досі частина села Троєщина. Пік цієї забудови прийдеться на наступну п’ятирічку, вона триватиме і в чотирнадцятій.

Такі перспективи на майбутнє. Зрозуміла річ, їх ніякою мірою не слід пов’язувати з фактом нинішнього погіршення транспортного обслуговування. Причини його в іншому. Непередбачене заселення енергетиками і будівельниками Чорнобильської АЕС новоспоруджених будинків житлового масиву Троещина змусило Головне управлінця пасажирського автотранспорту міста Києва дещо змінити маршрут автобуса № 6, створити для зручності новоселів ще кілька додаткових зупинок. Це, безперечно, відбилося на завантаженості автобусів.

Проте хочеться окремо згадати ще один факт, наслідки якого також чималою мірою спричинили перебої у транспортному обслуговуванні жителів села. Ідеться про стан зупинок. Напевно ж, відомо троєщинцям, що в місті за це відповідають колективи підприємств, установ чи то закладів, які розташовані поряд – своїми силами вони прибирають довколишню територію, очищають під’їзні шляхи. А хто повинен про це дбати в селі? Відповідь напрошується однозначне: його мешканці. Стан же зупинок в селі Троєщина тривалий час був таким, що водії автобусів подекуди остерігались біля них гальмувати. І далебі, в такій ситуації можна було б і не чекати, поки на прохання редакції відрядить свою техніку до Троєщиии обласне управління будівництва і експлуатації автомобільних шляхів.

І нарешті, останнє для інформації авторів листа. Головне управління пасажирського автотранспорту міста Києва виділило додатково на маршрут № 6 два автобуси. Розглядається питання і про корекцію самого маршруту з тим, щоб його проходження полегшило жителям села Троєщина зв’язок із містом.

Київська правда, 1987 р., 3.03, № 52 (18837).