Початкова сторінка

МИСЛЕНЕ ДРЕВО

Ми робимо Україну – українською!

?

Чорнобиль: етапи мужності

Фото В.Зуфарова та В.Репика (ТАРС)

Один з найкращих водіїв прапорщик А.Борк

Один з найкращих водіїв прапорщик А.Борк. У складній радіаційній обстановці він робив за зміну на своєму МАЗі до десятка рейсів з бетоном до аварійного енергоблока.

Четвертий атомний реактор Чорнобильської АЕС, який вийшов з ладу наприкінці квітня цього року, приборканий і надійно закритий. Сім місяців знадобилося для здійснення небувалої операції – спорудження так званого «саркофага».

Комплекс захисних споруд над четвертим…

Комплекс захисних споруд над четвертим енергоблоком.

Серед перших учасників ліквідації аварії були люди різних професій: пожежники і лікарі, учені та інженери-фізики. Але вже тоді стало ясно, що основну частину робіт мають виконати будівельники. З Москви, Томська, Красноярська, Южно-Уральська, Шевченко, Соснового Бору, Степногорська, Дніпропетровська та багатьох інших міст нашої країни прибували до Чорнобиля спеціалісти, щоб стати на боротьбу з атомом, який вийшов з-під контролю. Допомогу їм надавала вся країна. І ось успішно завершено роботи по монтажу металоконструкцій комплексу захисних споруд, забетоновано каскадні стіни.

Начальник політвідділу БУ-605 В.Хапренко

Начальник політвідділу БУ-605 В.Хапренко (другий справа) і його заступник Н.Калякін обговорюють хід будівництва з провідними спеціалістами управління А.Беченовим (зліва) та В.Кармачевим.

Паралельно проводились дезактиваційні роботи на території навколо четвертого енергоблока, що дало змогу різко знизити радіаційний фон, приступити до організації експлуатації першого і другого блоків А&С. При виконанні основних заходів по захороненню пошкодженого блока досягнуто продуктивності праці, яка не має аналогів, здійснено сміливі й оригінальні інженерно-технічні рішення. Аварійний реактор надійно ізольований від зовнішнього світу.

Радянська Україна, 1986 р., 19.12, № 289 (19794)